مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-10اقتصادي

سه عامل اصلی خیز تند کرونا در خراسان جنوبی


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: نرخ بستری بیماران کرونایی در خراسان جنوبی در پیک چهارم به ازای هر 100 هزار نفر به 15 نفر رسیده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: نرخ بستری بیماران کرونایی در خراسان جنوبی در پیک چهارم به ازای هر 100 هزار نفر به 15 نفر رسیده است.

محمد دهقانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: موارد بستری کرونایی در خراسان جنوبی اکثرا خانوادگی است.

وی افزود: خراسان جنوبی جز شش استان سالمند کشور است که متاسفانه 80 درصد فوتی های استان نیز مربوط به افراد بالای 60 سال است و این یک آسیب برای استان محسوب می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: اکنون روند شیوع ویروس کرونا در استان با شیب تند در حال افزایش است و خراسان جنوبی جزء 12 استان اول در شیوع این بیماری اعلام شده است.

دهقانی افزود: سه عامل اصلی در استان از جمله باز بودن مناطق گردشگری، وجود مسیر ترانزیتی و ورود مسافران از جمله عوامل افزایش آمار مبتلایان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: در هفته سوم فروردین ماه 124 مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شده اند که این آمار قبلاً 18 مورد در هفته بوده است که افزایش شدید ابتلا به این بیماری را در استان نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه عامل اصلی خیز تند کرونا در خراسان جنوبی

سه عامل اصلی خیز تند کرونا در خراسان جنوبی