مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 17:352021-04-10فرهنگي

بازخوانی پنهان کاری یک برنده جایزه نوبل در «همسر»


فیلم سینمایی «همسر» ساخته بیئورن رانج فیلمساز سوئدی ظاهراً یک روایت از پنهان کاری یک برنده جایزه نوبل است که در نیمه شب پی می برد این جایزه را برده اما در عملی چیزی فراتر از این است و فیلمساز توانسته درام تماشایی و البته با کمی زیاده گویی به تماشاگر ارائه .

- فیلم سینمایی همسر ساخته بیئورن رانج فیلمساز سوئدی ظاهراً یک روایت از پنهان کاری یک برنده جایزه نوبل است که در نیمه شب پی می برد این جایزه را برده اما در عملی چیزی فراتر از این است و فیلمساز توانسته درام تماشایی و البته با کمی زیاده گویی به تماشاگر ارائه کند که تا حد زیادی باورپذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ جو کسلمن (با بازی جاناتان پرایس ) در سال 1992 در حالی از خواب عمیق خود بیدار می شود که به او خبر می‎رسد که قرار است او برنده جایزه نوبل ادبیات شود.

او و همسرش به شکلی خصوصی جشن می گیرند ولی، وقتی نوبت به تحسین های عمومی می رسد، رفتار او شروع به سرد شدن می کند.

او به شکلی نمادین از خود فروتنی نشان می‎دهد و هیچ‎ گاه هم در گشودن لب به تحسین همسر خود -کسی که به گفته خود جو، بدون او، او هیچکس نبود- کوتاهی نمی کند.

با این حال، علی رغم تمامی این ها، ژوان به شکلی فزاینده حسی تدافعی و منفی پیدا می‎کند؛ درست به مانند رازی که او در دل نهفته و ذره ذره از وجود او را می‎خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی پنهان کاری یک برنده جایزه نوبل در «همسر»

بازخوانی پنهان کاری یک برنده جایزه نوبل در «همسر»