مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 16:302021-04-10پزشكي

آخرین وضعیت شیوع کرونا در دزفول تشریح شد


از سوی فرماندار ویژه دزفول آخرین وضعیت کرونایی این شهرستان تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دزفول بشدت افزایش یافته است و در حال حاضر ظرفیت تخت های بیمارستان بزرگ دزفول برای پذیرش بیماران کرونایی تکمیل شده است.

وی با ابراز نگرانی نسبت به آمار بالای افرادی که با وضعیت وخیم و حاد کرونایی به بیمارستان مراجعه می کنند، افزود: در پیک های قبلی گفته می شد که افراد با مشاهده علائم، خود را قرنطینه کنند اما در پیک جدید با توجه به شیوع گسترده ویروس انگلیسی همواره اعلام شده است که افراد با مشاهده کوچک ترین علائم به بیمارستان مراجعه کنند اما متأسفانه عده ای این مهم را جدی نگرفته اند بنابراین زمانی که افراد با علائم حاد به بیمارستان مراجعه می کنند به دلیل حجم بالای بیماران، کادر پزشکی نمی تواند به سرعت به این افراد رسیدگی کند.

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به تکمیل تمام تخت های آی.

سی یو در بیمارستان، گفت: متأسفانه در برخی موارد حتی تخت خالی برای افرادی که با علائم حاد مراجعه می کنند و نیازمند اکسیژن هستند وجود ندارد که امیدوار هستیم با افزایش کادر پزشکی و دسته بندی بیماران به درجه یک تا درجه چهار این مشکل برطرف شود.

فرهمند پور در ادامه با اشاره به انتقال بخش اطفال بیمارستان بزرگ دزفول به بیمارستان آیت الله نبوی، عنوان کرد: بیمارستان 580 ارتش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت شیوع کرونا در دزفول تشریح شد

آخرین وضعیت شیوع کرونا در دزفول تشریح شد