مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 16:102021-04-10پزشكي

محدودیت های حداکثری، چیز جدیدی ندارند


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به عدم اجرای دستورالعمل های ابلاغی در شهرهای قرمز و نارنجی، گفت: من تعجب می کنم که اینقدر روی این مساله مانور داده اند در حالی که چیز جدیدی در این محدودیت ها دیده نمی شود؛ - هیچ امیدی به مفید و موثر بودن محدودیت ها نداریم زیرا این محدودیت ها از قبل هم بوده اما به هیچ وجه اجرا نشده و ضمانت اجرایی نیز ندارند.

دکتر شکرالله سلمان زاده با اشاره به پویش هر شهروند یک مراقب سلامت ، اظهار کرد: مبارزه با این بیماری تنها از عهده وزارت بهداشت برنمی آید و همه سازمان ها، ادارات و مردم باید به مسئولیت خود عمل کنند.

نقش مردم در این زمینه قابل انکار نیست و تا زمانی که مردم همکاری نکنند برنامه های ما عقیم خواهند ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با وجود اینکه بسیاری از شهروندان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، هنوز شاهد عادی انگاری و سهل انگاری در مبارزه با بیماری در برخی افراد جامعه هستیم در حالی که انتظار می رود هر شهروند، خود را یک مراقب سلامت بداند و به کادر بهداشت و درمان که چند ماه سخت را پشت سر گذاشته اند، کمک کنند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: کادر بهداشت و درمان خسته شده اند زیرا با این همه درمان و پیشگیری، هنوز شهرها در وضعیت قرمز هستند و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کمتر از 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های حداکثری، چیز جدیدی ندارند

محدودیت های حداکثری، چیز جدیدی ندارند