مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-10سياسي

آخرین وضعیت بررسی صلاحیت ها در هیأت اجرایی اصفهان


فرماندار اصفهان درباره رد صلاحیت برخی نامزد های انتخابات شورای شهر اصفهان گفت: این شایعات می تواند وجود داشته باشد که چه کسانی رد یا تایید می شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از اصفهان، حسین سیستانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان اصفهان، یک از بزرگ ترین شهرستان های کشور با جمعیتی قریب به 2.

5 میلیون نفر است که دارای 6 بخش و 180 روستا است.

فرماندار اصفهان ادامه داد: در شهرستان اصفهان 14 شهر داریم که در این شهرها، قریب به 942 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند؛ البته شرایطی هم امروز به وجود آمده که ممکن است آمار افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: برای 180 روستای بخش های شش گانه ما که بخش های مرکزی، بن رود، جلگه، جرقویه سفلی، جرقویه علیا و کوهپایه هستند، ثبت نام کاندیدا ها از چند روز پیش شروع شده و حداکثر تا فردا یعنی 22 فروردین ادامه دارد و با توجه به این که در روستا ها تشکیل شورای روستا و انتخاب دهیاران یک امر ضروری است و می تواند کمک شایانی به عمران و آبادانی و حل معضلات و مشکلات کند، ضرورت دارد که افراد بیشتری در روستا ها به عنوان داوطلب ثبت نام در انتخابات کنند.

سیستانی بیان داشت: تا کنون وضعیت ثبت نام ها امیدوارکننده بوده، ولی با توجه به اینکه عادت شده است که دو روز آخر را برای ثبت نام انتخاب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بررسی صلاحیت ها در هیأت اجرایی اصفهان

آخرین وضعیت بررسی صلاحیت ها در هیأت اجرایی اصفهان