مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 14:202021-04-10سياسي

برخورد با سوء استفاده کنندگان از امکانات و منابع شهرداری در جریان انتخابات


رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران تاکید کرد: هرگونه استفاده از امکانات و منابع شهرداری در راستای منافع انتخاباتی تخلف بوده و به طور جد با آن برخورد خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اولین جلسه شورای معاونان سازمان بازرسی در سال جدید به ریاست مسعود حمزه ای، رییس سازمان بازرسی در سالن کنفرانس معاونت خدمات شهری تشکیل و مهمترین موضوعات مطروحه در هر حوزه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

یکی از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه موضوع انتخابات و تشریح وظایف نظارتی شهرداری در این عرصه بود که مسعود حمزه ای طی سخنانی اظهار داشت: در رابطه با انتخابات تا کنون چندین جلسه از سوی شهردار محترم در خصوص نحوه ورود شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی در این عرصه تشکیل و نقطه نظرات مختلف هم مطرح شده است تا انتخابات پیش رو به بهترین شکل برگزار شود.

وی با بیان اینکه حضور در فعالیت های انتخاباتی حق اجتماعی تمامی افراد می باشد و منعی در این خصوص وجود ندارد، گفت: موضوعی که مورد تاکید شهردار محترم بوده و بنده نیز بر آن تاکید دارم نظارت بر جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از امکانات و منابع شهرداری تهران در راستای منافع انتخاباتی افراد است.

حمزه ای همچنین بهره گیری از مکان و زمان اداری برای فعالیت های انتخاباتی را ممنوع اعلام کرد و از معاونان و مدیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با سوء استفاده کنندگان از امکانات و منابع شهرداری در جریان انتخابات

برخورد با سوء استفاده کنندگان از امکانات و منابع شهرداری در جریان انتخابات