مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-10سياسي

قوه قضاییه تخلفات ستاد ملی مقابله با کرونا را به طور جدی پیگیری کند


نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه هر چه سریع تر نسبت به بررسی پرونده ستاد ملی مقابله با کرونا ورود و اقدام کند.

- محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: متأسفانه ستاد ملی مقابله با  بر همین اساس اضافه کرد: متأسفانه دولت و رییس جمهور عموما همه چیز را به برجام و مسائل سیاست خارجه گره زده است و توجهی به اتکا بر توان داخلی ندارد.

وی همچنین یادآور شد: کشور طبیعتا از این سوءتدبیری دولت و ستاد مقابله با کرونا رنج می برد، بنابراین مجلس به این موضوع ورود کرده و اخیراً هم نامه ای به آیت الله رییسی جهت ورود قوه قضاییه به تخلفات ستاد مقابله با کرونا تهیه و تدوین کرده است.

رضایی کوچی با تأکید بر ضرورت تحقیق و تفحص از ستاد مقابله با کرونا، گفت: نمایندگان مجلس طرح تحقیق و تفحص را کلید زده اند و هرچه سریع تر باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد تا تکلیف ابهامات و تخلفات و سوء مدیریت برخی مسؤولان روشن شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خواستار ورود جدی و پیگیری عاجل قوه قضاییه در پرونده تخلفات ستاد ملی مقابله با کرونا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مخاطبان فارس من با ثبت مطالبه ای با بیش از 20 هزار امضا، تحت عنوان  لزوم تحقیق و تفحص از ستاد ملی کرونا  خواستار رسیدگی مجلس شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه تخلفات ستاد ملی مقابله با کرونا را به طور جدی پیگیری کند

قوه قضاییه تخلفات ستاد ملی مقابله با کرونا را به طور جدی پیگیری کند