مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 12:552021-04-10اقتصادي

تعطیلی 60 درصد از واحدهای صنعتی کرمان طی سال 99


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: سال گذشته حدود 60 درصد از واحد های صنعتی استان کرمان تعطیل یا نیمه تعطیل بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی وند بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمان  با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و فعال کنیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان به لحاظ نیروی انسانی جزو استان های پیشرو کشور است، عنوان کرد: زنان استان کرمان در برخی از زمینه ها پیشرو هستند اما سهم آنها در پست های مدیریتی استان اندک است.

زینی وند بیان داشت: یکی از دلایل پایین بود نرخ اشتغال زنان استان کرمان پایین بودن سهم اشتغال استان از بخش خدمات نسبت به برخی دیگر از استان های کشور است.

استاندار کرمان تصریح کرد: به دلیل اینکه کشاورزی استان سنتی و مردم محور است و رشد قابل توجهی در گردشگری استان صورت نگرفته از دلایل بالابودن نرخ بیکاری زنان استان شده است.

جعفر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه سند آمایش سرزمین استان کرمان به تصویب رسیده، اظهار داشت: باید انطباق و اتصال بین برنامه سند آمایش و برنامه توسعه استان ایجاد شود در غیر این صورت توسعه استان را نمی توانیم رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 60 درصد از واحدهای صنعتی کرمان طی سال 99

تعطیلی 60 درصد از واحدهای صنعتی کرمان طی سال 99