مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-10اقتصادي

کاشت گونه های کم آب بر و سازگار با شرایط خشک شیرین سو


شهردار شیرین سو شهرستان کبودراهنگ از گلکاری و کاشت نهال در بوستان های جدیدالاحداث و معابر شهر شیرین سو خبر داد و گفت: کاشت گونه های کم آب بر و سازگار با شرایط آب و هوایی خشک از اولویت های گلکاری این مجموعه در سطح شهر است.

- سیدمصطفی موسوی با اعلام این خبر افزود: به منظور افزایش سرانه فضای سبز اجتماعی، بهبود شاخص های زیست محیطی و توسعه بوستان ها و فضاهای سبز شهری، گلکاری و نهالکاری معابر و بوستان های شیرین سو آغاز شده است.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب منطقه از نظر نزولات آسمانی در سال آبی جاری و محدودیت منابع آب های زیرزمینی بیان کرد: چندین سال است که کشور و استان دچار کاهش نزولات آسمانی شده و با کمبود منابع آبی مواجه است بنابراین یکی از اولویت های شهرداری در انتخاب نهال صرفه جویی در مصرف آب محسوب می شود.

شهردار شیرین سو در ادامه با اشاره به استفاده از گونه های گیاهی متناسب با محیط مطرح کرد: در گلکاری و کاشت نهال در سطح شهر از گونه های کم آب بر و سازگار با شرایط آب و هوایی شیرین سو استفاده شده است.

وی ضمن تاکید بر استفاده از نظر کارشناسان و صاحب نظران در مدیریت شهری افزود: از نظر کارشناسان در تعیین نهال به جنس خاک، شرایط آب و هوایی، میزان آلاینده ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت گونه های کم آب بر و سازگار با شرایط خشک شیرین سو

کاشت گونه های کم آب بر و سازگار با شرایط خشک شیرین سو