مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-10اقتصادي

افزایش 40 درصدی کرایه تاکسی و وانت تلفنی در سنندج+جدول نرخ


رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: نرخ کرایه وانت تلفنی، تاکسی تلفنی و پیک موتوری در سال جاری تعیین شده و تمامی آژانس های تلفنی موظف به رعایت نرخ های تعیین شده هستند.

-  امیر جمشیدنژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: حدود  95 آژانس تاکسی تلفنی، 30 آژانس وانت تلفنی و 20 آژانس پیک موتوری در سنندج در حال فعالیت هستنند که این سازمان موظف به نظارت بر عملکرد آنها است.

وی بیان کرد: در راستای تعیین نرخ کرایه این آژانس ها این سازمان با برگزاری جلسات مختلف با نمایندگان آژانس های نسبت به تعیین نرخ های جدید برای اعمال در سال جاری اقدام کنند.

جمشیدنژاد از تعیین نرخ کرایه وانت های تلفنی ،تاکسی  تلفنی و پیک موتوری  در سالجاری خبر داد و گفت:  تمام آژانس های تلفنی موظف به رعایت نرخ های تعیین شده هستند.

 رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: نرخ های کرایه  آژانس های تلفنی اعم از وانت، تاکسی و پیک موتوری پس از تعیین تقدیم شورای شهر شد و پس از بررسی مجدد در شورا  تصویب و برای تصویب نهایی به فرمانداری ارسال شد.

 رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج  افزود:نرخ کرایه آژانس های تلفنی در سال جاری نسبت به سال گذشته بطور میانگین 40 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی کرایه تاکسی و وانت تلفنی در سنندج+جدول نرخ

افزایش 40 درصدی کرایه تاکسی و وانت تلفنی در سنندج+جدول نرخ