مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 12:402021-04-09ورزشي

تجهیزات ورزشی به 110 خانه ورزش روستایی خوزستان اهدا شد


با حضور استاندار خوزستان و نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، مراسم اهدای تجهیزات ورزشی به 110 خانه ورزش روستایی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در مراسم اهدای تجهیزات ورزشی به 110 خانه ورزش روستایی خوزستان که با حضور سیدکریم حسینی و مجتبی یوسفی نمایندگان اهواز و همچنین با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و جمعی از خانواده ورزش روستایی استان، اظهار کرد: با کار ارزشمند نمایندگان استان خوزستان، ستاد مبارزه با مواد مخدر و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، 110 خانه ورزش روستایی تجهیز شدند که این جای تشکر دارد.

وی افزود: همچنین نمایندگان یک کار خوب دیگری را برای همه استان ها انجام دادند و اینکه علاوه بر بودجه عادی سالانه، بودجه مناطق محروم را هم در نظر گرفتند که این اقدام بسیار زیبا و ارزشمند است؛ بر این اساس مبلغ یک هزار و 267 میلیارد تومان به تفکیک شهرستان ها لحاظ شد که عدد بسیار جالب برای توسعه روستاها و مناطق محروم است که از نمایندگان مردم خوزستان که نقش بسیار خوبی را در ایجاد این پدیده جدید در بودجه داشتند، تشکر می کنم.

استاندار خوزستان، به تأثیر ورزش بومی و محلی و ورزش همگانی در افراد اشاره کرد و گفت: ورزش به افراد روحیه می دهد و اگر کسی احساس کند که کوچک ترین فعالیت ورزشی را دارد، آن صف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات ورزشی به 110 خانه ورزش روستایی خوزستان اهدا شد

تجهیزات ورزشی به 110 خانه ورزش روستایی خوزستان اهدا شد