مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 12:402021-04-09سياسي

اطلاعیه انتخاباتی شماره 2 حزب جمهوریت


در دومین اطلاعیه انتخاباتی حزب جمهوریت ایران اسلامی شرایط افرادی که می توانند از برند این حزب در انتخابات استفاده کنند، اعلام شد.

- در دومین اطلاعیه انتخاباتی حزب جمهوریت ایران اسلامی شرایط افرادی که می توانند از برند این حزب در انتخابات استفاده کنند، اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: پیرو اولین اطلاعیه حزب جمهوریت ایران اسلامی مبنی بر مواضع این حزب نسبت به اهمیت و ضرورت مشارکت در انتخابات و اینکه انتخابات می تواند علیرغم محدودیت ها و ناملایمات همچنان آیینه افکار عمومی در مدنی ترین ،کم هزینه ترین ،کم خطر ترین و شفاف ترین وجه ممکن باشد ،اینک زمان آن رسیده است که حزب مواضع خود را در عقلانیتی عملی جهت بیشترین استفاده از ظرفیت نخبگان ،متخصصان ،جوانان و زنان توانمند در صحنه عملی انتخابات نمایان سازد.

بر این اساس حزب جمهوریت ایران اسلامی در راستای تحقق سیاست های کلی و ترویج و تحقق شایسته سالاری در نظر دارد در فرایند و چهار چوب تعریف از اعضای چهار انتخابات 1400(ریاست جمهوری – شوراهای اسلامی شهر روستا -خبرگان رهبری -میان دوره مجلس شورای اسلامی)حمایت لازم را به عمل آورد.

در این راستا بر اساس مصوبات ستاد مرکزی انتخابات افرادی می توانند از برند حزب جمهوریت ایران اسلامی در انتخابات یاد شده بهره برداری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه انتخاباتی شماره 2 حزب جمهوریت

اطلاعیه انتخاباتی شماره 2 حزب جمهوریت