مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-09اجتماعي

ثبت سفارش «کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از 22 فروردین


معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از روز یکشنبه 22 فروردین ماه سال جاری آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامرضا سالاری میری معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد: فرآیند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی سال تحصیلی 1400-1401 برای تمام پایه های تحصیلی از روز یکشنبه 22 فرودین ماه آغاز می شود.

وی افزود: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی پایه های اول، هفتم و دهم نیز از 6 تیرماه 1400 آغاز می شود.

به گفته معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش هرمزگان، دانش آموزان پایه های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و همچنین یازدهم و دوازدهم می توانند از 22 فروردین تا 22 خردادماه با مراجعه به سایت irtextbook.

ir یا irtextbook.

com ،فرآیند ثبت و خرید کتاب های درسی را انجام دهند.

وی تصریح کرد: این سایت نیز برای ثبت سفارش و خرید کتب پایه های اول، هفتم و دهم نیز از شش تیرماه الی 16 شهریورماه 1400 فعال می شود.

سالاری میری ادامه داد: قیمت کتب حدود 25 درصد نسبت به قیمت سال گذشته افزایش یافته است و برای پایه های تحصیلی ابتدایی قیمت 42 هزار و 500 تومان، در پایه های هفتم تا نهم 64هزار و 500 تومان و در پایه های دهم تا دواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سفارش «کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از 22 فروردین

ثبت سفارش «کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از 22 فروردین