مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-09ورزشي

اهدای تجهیزات ورزشی به 110 خانه ورزش روستایی خوزستان


با حضور استاندار خوزستان و نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، مراسم اهدای تجهیزات ورزشی به 110 خانه ورزش روستایی برگزار شد.

- ایسنا/خوزستان با حضور استاندار خوزستان و نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، مراسم اهدای تجهیزات ورزشی به 110 خانه ورزش روستایی برگزار شد.

این مراسم امروز (بیستم فروردین ماه) با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار و سیدکریم حسینی و مجتبی یوسفی نمایندگان اهواز و همچنین با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و جمعی از خانواده ورزش روستایی استان، در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال 96، 10 خانه ورزش روستایی از محل اعتبار فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، در سال 97 نیز 78 خانه ورزش روستایی از محل اعتبار اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و در سال 98، هشت خانه ورزش روستایی از محل اعتبار ستاد مبارزه با مواد مخدر تجهیز شده بودند.

اما این آمار در سال 99 و 1400 به تجهیز 110 خانه ورزش روستایی از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر رسید.

با تجهیز 110 خانه ورزش روستایی که امروز به انجام رسید، تاکنون 206 خانه ورزش روستایی در خوزستان به وسایل ورزشی تجهیز شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای تجهیزات ورزشی به 110 خانه ورزش روستایی خوزستان

اهدای تجهیزات ورزشی به 110 خانه ورزش روستایی خوزستان