مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 16:352021-04-08سياسي

آینده خوبی در انتظار مردم میانکوه است/ جابه جایی خط لوله نفت مارون از خردادماه


نماینده مردم شهرستان های کیار، کوهرنگ، فارسان و اردل گفت:به دنبال تامین آب شرب و امکانات دیگر برای این مناطق هستیم تا مشکل 30 ساله این مردم حل شود که در این صورت آینده خوبی در سال 1400 در انتظار مردم میان کوه خواهد بود.

- قدرت الله حمزه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد به سفر بهروز نعمتی، مشاوره ارشد معاون وزیر با اختیارات تام به منطقه میانکوه اشاره کرد و گفت: در حاشیه این سفر جلسه شورای تامین با حضور مسئولان استانی برگزار و قرار شد جابجایی لوله ها و اصلاح خط لوله انجام شود و این کار از اول خرداد ماه آغاز می شود.

نماینده مردم شهرستان های کیار، کوهرنگ، فارسان و اردل افزود: اگر این کار انجام شود مشکل به طور اساسی حل می شود و کارگروهی برای برآورد خسارت ها در حوزه های کشاورزی، باغات، دامداری، آب شرب، جاده و .

نیز تشکیل شد تا آنچه که تاکنون کارشناسان دستگاه های مختلف جمع آوری کرده بودند جمع بندی شوند و با کمک استاندارد، ستاد بحران و در سال 1400 در انتظار مردم میان کوه خواهد بود.

حمزه در ادامه گفت: اگر مسئولان جهادی عمل کنند بیکاری، بی بندوباری و مشکلات معیشتی وجود نخواهد داشت و نمی توان توپ را در زمین دیگری انداخت زیراکه مردم اکنون نتیجه سوء مدیریت ها را تجربه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده خوبی در انتظار مردم میانکوه است/ جابه جایی خط لوله نفت مارون از خردادماه

آینده خوبی در انتظار مردم میانکوه است/ جابه جایی خط لوله نفت مارون از خردادماه