مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-08سياسي

هنرمند متعهد و انقلابی باید به سراغ نیازهای مردم برود


هنرمند متعهد و انقلابی باید به سراغ نیازهای واقعی مردم در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و غیره برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر پنجشنبه در آیین افتتاح برنامه های بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در سال 1400 همزمان با سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی و رونمایی از تابلو خط استاد بزرگ خوشنویسی حجت الاسلام سید احمد شفیعی مازندرانی اظهار داشت: هنرمندان با خلاقیت های هنری، برجستگی های دینی و فرهنگی مازندران را معرفی کنند.

وی با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی افزود: این هفته فرصت مغتنمی است تا چشم انداز روشنی از هدف گذاری هنر انقلابی به آرمان های انقلاب اسلامی از سوی هنرمندان متعهد ترسیم و ارائه شود.

آیت الله لایینی تاکید کرد: هنرمند متعهد و انقلابی ما باید به سراغ نیازهای واقعی مردم در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و… برود و با استفاده از زبان هنر به هنرمندانه ترین نوع ممکن اساسی ترین نیازهای مردم را معرفی کنند.

امام جمعه ساری گفت: باید در راستای راهی که سید اهل قلم در تلفیق هنر به ارزش های انقلاب اسلامی پیشِ روی اهل هنر و اهل قلم گذاشتند این مسیر را به خوبی پیش برویم وبهترین استفاده از هنر را به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی باید اختصاص دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند متعهد و انقلابی باید به سراغ نیازهای مردم برود

هنرمند متعهد و انقلابی باید به سراغ نیازهای مردم برود