مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-08حوادث

اعمال قانون 2596 دستگاه خودروی ناقض محدودیت های شبانه در زنجان


معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 2596 دستگاه خودرو برای رعایت نکردن محدودیت تردد شبانه اعمال قانون شدند.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 2596 دستگاه خودرو برای رعایت نکردن محدودیت تردد شبانه اعمال قانون شدند.

سرهنگ مرتضی عباسی پیش از ظهر امروز (19 فروردین ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابه با کرونا که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی استان در سه حوزه اجرای طرح محدودیت تردد خودروهای غیربومی در 18 نقطه از استان زنجان عوامل انتظامی و راهبر نسبت به اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا اقدام می کنند که دو نقطه در شهرستان زنجان، یک نقطه در شهرستان خرم دره و یک نقطه در شهرستان ابهر مسدود شدند.

وی با بیان اینکه برابر تدابیر اتخاذ شده واحدهای 18 گانه مستقر در استان زنجان در چهار نوبت از شبانه روز آمار عملکرد اخذ می شود و مورد پایش قرار می گیرد و به صورت میدانی نیز روزانه نظارت می شود، افزود: از 15 تا 19 فروردین ماه 3860 دستگاه خودرو که به شهرهای استان ورود داشتند، عودت داده شدند و 1947 مورد خودرو نیز به صورت دستی اعمال قانون شدند.

این مسئول با بیان اینکه طی چهار روز گذشته، 116 واحد صنفی پلمب شدند، تصریح کرد: 12 تیم در شهر زنجان، 5 تیم در شهر ابهر، 4 تیم در شهر خرم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون 2596 دستگاه خودروی ناقض محدودیت های شبانه در زنجان

اعمال قانون 2596 دستگاه خودروی ناقض محدودیت های شبانه در زنجان