مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-08اقتصادي

آیا خودروی شما لوکس محسوب می شود؟


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص اساس قیمت گذاری مالیات برای خودروهای لوکس گفت: «قیمت بر اساس میزان عرضه و تقاضا و نرخ ارز است.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص اساس قیمت گذاری مالیات برای خودروهای لوکس گفت: قیمت بر اساس میزان عرضه و تقاضا و نرخ ارز است.

اکنون در مصوبه بودجه امسال از خودروهای لوکس قرار است مالیات گرفته شود و قیمت آن بر اساس میزان عرضه و تقاضا، شرایط بازار و نرخ ارز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: پنجم اسفند سال 99 بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طی جلسه علنی، بررسی بخش های درآمدی لایحه بودجه سال 1400، بند الحاقی 7 تبصره 6 ماده واحده لایحه بودجه را بررسی کردند.

بر اساس آن مصوب کردند تا تمامی مالکان خودروها (اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی) مدل های مختلف خودروهای سواری (اعم از وانت های دو کابین دارای شماره انتظامی شخصی به نام خود و فرزندان کمتر از 18 سال و محجور تحت تکفل) که در پایان هر سال مجموع ارزش خودرو آنها بالغ بر یک میلیارد تومان است، مشمول پرداخت مالیات سالانه خودرو شوند.

این داستان در حالی در سال 1400 اجرا خواهد شد که بر خلاف بسیاری از نقاط دنیا، خودرو در کشور ما به جای یک کالای مصرفی بودن، به عنوان کالای سرمایه ای شناخته می شود و با گذر زمان و افزایش کیلومتر علیرغم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا خودروی شما لوکس محسوب می شود؟

آیا خودروی شما لوکس محسوب می شود؟