مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-08اقتصادي

1122موردبازرسی از نازل های سوخت مایع کهگیلویه و بویراحمد انجام شد


مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 99، تعداد یک هزار و 122 مورد بازرسی و آزمون از نازل های عرضه سوخت مایع در سطح استان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن رحمتی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: بررسی نازل ها، به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و در اجرای مفاد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد انجام می گیرد.

وی صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت مایع را یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد دانست و تصریح کرد: به شکل فصلی باید صحت عملکرد این نازل ها مورد بررسی قرار گیرد.

رحمتی گفت: در این بازدید و بازرسی ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان بوده بر روی آن نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می شود.

مدیرکل استاندارد استان گفت: این اداره کل با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر نازل های عرضه سوخت مایع با همکاری آزمایشگاه های همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، در سال گذشته 1122 مورد بازرسی و آزمون از نازل های عرضه سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1122موردبازرسی از نازل های سوخت مایع کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

1122موردبازرسی از نازل های سوخت مایع کهگیلویه و بویراحمد انجام شد