مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-08سياسي

محدودیت های کرونایی از امروز در کردستان اعمال می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، با اشاره به چگونگی مصوبات اجرایی ستاد کرونا، گفت: محدودیت های کرونایی از امروز در استان اعمال می شود.

- محمد ابراهیم زارعی امروز(19 فروردین ماه) در جلسه ستاد کرونا، از فرمانداران استان خواستار جلوگیری برگزاری مراسم ها در تالارها شد و اظهار کرد: با توجه به اینکه 6 شهر استان در وضعیت بحرانی و قرمز قرار دارند اعمال محدودیت ها و تعطیلی به مدت دو هفته اجرا می شود.

وی با اشاره بر چگونکی نظارت و تشدید نظارت ها بر اجرای پروتکل های بهداشتی، افزود: در راستای کاهش کرونا شهرهای با وضعیت قرمز به جز مشاغل سطح یک تمام مشاغل ها شامل یک، دو، سه و چهار تعطیل می شوند و گروه های نظارتی برای اجرای این دستورالعمل نظارت کامل را دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان ادامه داد: در شهرهای با وضعیت نارنجی مشاغل یک و دو باز هستند و مشاغل سه و چهار تعطیل می شوند.

زارعی در خصوص محدودیت نماز جمعه نیز گفت: از ائمه جمعه و جماعت در خواست داریم از برگزاری نماز در مساجد خودداری کنند چرا که وضعیت 9 شهر استان در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارد.

وی با اشاره به چگونگی مصوبات اجرایی ستاد کرونا، عنوان کرد: از فرمانداران استان درخواست داریم مصوبات ستاد کرونا را اجرایی و محدودیت های کرونایی را از امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی از امروز در کردستان اعمال می شود

محدودیت های کرونایی از امروز در کردستان اعمال می شود