مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-08سياسي

ویژگی های مکتب هنر انقلاب اسلامی در یک نشست صمیمی


نشست تخصصی مبانی و ویژگی های مکتب هنر انقلاب اسلامی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفترامور اجتماعی استانداری و حوزه هنری در دفتر خبرگزاری فارس اردبیل برگزار و در این نشست مباحث مختلفی در زمینه هنر انقلاب اسلامی مطرح شد.

- خبرگزاری فارس-اردبیلحامدقادری: نشست تخصصی مبانی و ویژگی های مکتب هنر انقلاب اسلامی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر امور اجتماعی استانداری، حوزه هنری و دفتر خبرگزاری فارس در استان اردبیل برگزار و در این نشست مباحث مختلفی در زمینه هنر انقلاب اسلامی مطرح شد.

در این نشست که با حضور مسؤولان فرهنگی و اجتماعی استان اردبیل؛ عبدالله بحر العلومی، محمد سیمزاری و امیر رجبی برگزار شد در خصوص هنر متعهد، وضعیت هنر پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اقتصاد هنر، جایگاه هنر در انقلاب اسلامی، معیارها و ویژگی های هنر انقلابی و.

بحث و تبادل نظر شد.

  انقلاب اسلامی یک هنر بزرگ در تاریخ است بحرالعلومی: هنر نتیجه هارمونی و هماهنگی است و ما معتقدیم که جهان هستی بر پایه نظم و هماهنگی بنا شده لذا با این تعریف به این نتیجه می رسیم که ریشه هنر همان معنویت است و اگر در ذهن یک هنرمند تمایلات و تفکرات معنوی وجود نداشته باشد، هنرش نیز بی خاصیت و نامناسب خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های مکتب هنر انقلاب اسلامی در یک نشست صمیمی

ویژگی های مکتب هنر انقلاب اسلامی در یک نشست صمیمی