مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-08سياسي

تحقق شعار سال با اتحاد و تکیه بر توان ملی مقدور است


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در صورت تحقق شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری، شاهد شکوفایی اقتصادی در کشور خواهیم بود و این مهم نیز در سایه اتحاد ، - ایسنا/فارس مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در صورت تحقق شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری، شاهد شکوفایی اقتصادی در کشور خواهیم بود و این مهم نیز در سایه اتحاد ، انسجام و تکیه بر توان ملی امکان پذیر خواهد بود.

غلامرضا سالاری افزود: نامگذاری سال توسط معظم له مبتنی بر نگاه آسیب شناسانه ایشان به پیشرفت کشور است و گره خوردن عناوین سال های اخیر به اقتصاد، حاکی ازدغدغه ایشان نسبت به این مقوله مهم و اساسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تعزیرات فارس، سالاری ادامه داد: برای تحقق مطلوب شعار تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها نباید فقط از تریبون ‎های مختلف به آن پرداخته شود بلکه باید در مقام عمل نیز برای اجرایی شدن آن گام‎ هایی برداشت.

وی نقش سازمان تعزیرات حکومتی را به عنوان یک مولفه مهم در این رابطه یادآور و متذکر شد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و حضور همه جانبه در راستای وظایف و صلاحیت های ذاتی به صورت مستمر در عرصه تولید، به عنوان دو اصل مهم و تاثیرگذار در سرلوحه اقدامات تعزیرات حکومتی استان قرار خواهد داشت و با تمام توان در راستای عملی کردن منویات رهبر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق شعار سال با اتحاد و تکیه بر توان ملی مقدور است

تحقق شعار سال با اتحاد و تکیه بر توان ملی مقدور است