مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 16:252021-04-07سياسي

هنر انقلابی به دنبال آگاه سازی جامعه است


هنر انقلابی تلاش می کند تا جامعه به سمت آگاهی حرکت کند و اساساً این هنر در برابر گمراهی ایستادگی و مقاومت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدرضا امامقلی ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: مهم ترین ویژگی شهید آوینی ترسیم صحیح از جبهه حق علیه باطل بود.

وی با بیان اینکه همین ترسیم را باید پایه و اساس هنر انقلابی دانست عنوان کرد: تلاش شهید آوینی بر مبنای آگاهی بخشی و افزایش سطح بینش و نگاه جامعه بود و بر همین اساس هموراه تلاش کرد تا با ابزار هنر در برابر گمراهی و جهل ایستادگی کند.

مدیرکل حوزه هنری استان قزوین ادامه داد: هنر انقلابی تلاش می کند تا جامعه به سمت آگاهی حرکت کند و اساساً این هنر در برابر گمراهی ایستادگی و مقاومت خواهد کرد.

وی رمز موفقیت جامعه را در آگاهی جامعه دانسته و تصریح کرد: آوینی به خوبی توانسته در آثار خود مخصوصاً در کتاب رستاخیز جان امام را به هنرمندان به شکل واقعی بشناساند.

امامقلی اضافه کرد: هنر باعث اصالت انسان است و هنرمند اصیل و با دغدغه در برابر چالش های جامعه خود و جبهه حق بدون دغدغه نیست.

این فیلمساز با بیان اینکه تفکر هنر برای هنر تفکری بیهوده و بی معناست تصریح کرد: هنر اصیل صیقل دهنده اسلام ناب است و هنرمند انقلابی با درک درست از این رسالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر انقلابی به دنبال آگاه سازی جامعه است

هنر انقلابی به دنبال آگاه سازی جامعه است