مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-07سياسي

معماری، مهندسی و طراحی لازمه راه اندازی کسب و کار


مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان مرکزی گفت: کسب و کار مانند سایر ساخته های بشر نیاز به معماری، مهندسی و طراحی دارد، در واقع مدل کسب و کار الگویی است که بر اساس آن یک کسب و کار طراحی شده و معماری نظام مند کسب و کار را شامل می شود.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان مرکزی گفت: کسب و کار مانند سایر ساخته های بشر نیاز به معماری، مهندسی و طراحی دارد، در واقع مدل کسب و کار الگویی است که بر اساس آن یک کسب و کار طراحی شده و معماری نظام مند کسب و کار را شامل می شود.

مرتضی غریبی در کارگاهی که با موضوع مبانی طرح کسب و کار توسط مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان مرکزی، برگزار شد، اظهار کرد: تجزیه و تحلیل کسب و کار را می توان علم تشریح فرآیندها، مکانیزها، جریان های اطلاعاتی، اهداف و استراتژی ها در دنیای کسب و کار دانست که می تواند شامل راه حل های مکانیزه یا غیرمکانیزه باشد.

نیازمندی هایی که بر اثر انجام فرآیندهای یک کسب و کار ارضا می شوند، در نتیجه این تجزیه و تحلیل مشخص می شوند.

وی افزود: تحلیل کسب و کار شامل تحلیل عناصر کسب و کار، تحلیل همه عناصر کسب و کار برای حل مسئله و دسترسی به هدف مشخص، تعریف، توضیح و سطح بندی و اندازه گیری دقیق اهداف، شکستن هدف با شاخص های قابل اندازه گیری و تعیین متغیرهای کنترل و سیاست گذاری، جمع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معماری، مهندسی و طراحی لازمه راه اندازی کسب و کار

معماری، مهندسی و طراحی لازمه راه اندازی کسب و کار