مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-07سياسي

بیش از 10 دوره معارفی توسط مرکز قرآن و حدیث برای بانوان برگزار شد


10 کلاس و دوره معارفی و قرآنی طی زمستان سال گذشته برای بانوان سراسر کشور به صورت آنلاین و آفلاین به همت مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س)برگزار شد.

- 10 کلاس و دوره معارفی و قرآنی طی زمستان سال گذشته برای بانوان سراسر کشور به صورت آنلاین و آفلاین به همت مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س)برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقدام به برگزاری دوره های قرآنی و معارفی برای گروه های سنی مختلف کرده اند که واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث نیز در سال 99 در راستای انجام رسالت قرآنی و معارفی خود در قالب ترم ها و فصل های مختلف اقدام به برگزاری کلاس های قرآنی و معارفی به صورت آنلاین و آفلاین برای بانوان در رشته های مختلف کرده است.

همزمان با سال 99 دوره های معارفی و قرآنی تفسیر ترتیبی، تفسیر تنزیلی، تربیت توحیدی کودک، ترجمه و مفاهیم مقدماتی و تکمیلی قرآن، احکام عمومی و بانوان، آیین همسرداری، سبک زندگی اسلامی و تغذیه سالم در آیات و روایات برای بانوان در واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث برگزار شد.

یکی از دوره های معارفی مرکز قرآن و حدیث برای بانوان در سال گذشته همانطور که تأکید شد دوره تربیت توحیدی کودک است.

از آنجایی که بنابر اعتقاد بسیاری از روان شناسان و علمای تعلیم و تربیت، دوره کودکی در بنیان گذاری شخصیت فرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نیز اولین مواجهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 10 دوره معارفی توسط مرکز قرآن و حدیث برای بانوان برگزار شد

بیش از 10 دوره معارفی توسط مرکز قرآن و حدیث برای بانوان برگزار شد