مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-07اقتصادي

سرمایه گذاری بیش از 1250 میلیارد تومانی در بخش گردشگری گیلان


مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به اجرای 170 طرح گردشگری طی سال گذشته در استان، گفت: بیش از هزار و 250 میلیارد تومان سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در این حوزه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود حلاج پور ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در نوروز 1400، اظهار کرد: نوروز امسال بیش از پنج میلیون مسافر وارد استان گیلان شده است.

وی در ادامه به طرح مرمت کاخ سردار امجد در شهرستان تالش اشاره و با بیان اینکه بر این کار سه میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است، افزود: طرح مرمت این کاخ با هدف نمایش فرهنگ و تمدن غرب گیلان برای مردم انجام می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان همچنین با اشاره به اینکه یکی از سیاست ها و اولویت کاری این سازمان برند سازی صنایع دستی استان است، گفت: رشتی دوزی را با محوریت رشت به عنوان شهر هنرهای ملی کشور به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان گیلان، ادامه داد: این میزان سرمایه گذاری با حضور بخش خصوصی در سال گذشته انجام شده است.

حلاج پور با بیان اینکه 170 طرح گردشگری با سرمایه گذاری یک هزار و 250 میلیارد تومان در استان گیلان اجرایی و به بهره برداری رسید، افزود: با تکمیل و بهره برداری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری بیش از 1250 میلیارد تومانی در بخش گردشگری گیلان

سرمایه گذاری بیش از 1250 میلیارد تومانی در بخش گردشگری گیلان