مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-07سياسي

سند آمایش سرزمین ایلام تصویب نهایی شد


اهداف بنیادین و اصلی سند برگرفته از اسناد بلادستی در سطوح ملی، منطقه ای است که قابلیت ها و مسائل استان در قالب رویکرد تفکر ارزشی احصا و مبنایی برای طراحی چشم انداز توسعه استان ایلام خواهد بود.

- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: سند آمایش سرزمین استان ایلام در دبیرخانه شورای عالی آمایش سرزمین کشور به تصویب نهایی رسید.

رحمت اله قیصوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شورای عالی آمایش سرزمین در راستای عمل به تکلیف جزء یک بند الف ماده 26 قانون برنامه ششم توسعه کشور و به استناد بند الف ماده 32 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، سند آمایش سرزمین ایلام شامل سند ملی و سند اسناد استان را تصویب کرد.

وی افزود: از تاریخ ابلاغ این سند، رعایت و اجرای مفاد آن برای همه دستگاه ها الزامی است و شورای عالی آمایش سرزمین به عنوان مرجع استقرار نظام راهبردی توسعه سرزمین بر حسن اجرای سند توسط دستگاه های اجرایی نظارت دارد.

قیصوری یادآور شد: استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام مکلف هستند اسناد آمایش سرزمین استان را قبل از مطالعه و اجرای هرگونه طرح یا پروژه ای از سوی دستگاه های اجرایی نتایج و سیاستگذاری سند ملی آمایش سرزمین تطبیق دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش سرزمین ایلام تصویب نهایی شد

سند آمایش سرزمین ایلام تصویب نهایی شد