مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-07حوادث

دستگیری عامل ترویج خشونت در فضای مجازی


شخصی که در یکی از شبکه های اجتماعی ترویج خشونت می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: شخصی که در یکی از شبکه های اجتماعی ترویج خشونت می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای شناسایی عامل ترویج خشونت، اظهار کرد: طی رصد و پایش مستمر انجام شده، صفحه اینستاگرامی فعال در زمینه ترویج خشونت از طریق انتشار فیلم و تصاویر مجرمانه احصا و شناسایی گردانندگان آن به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی در رابطه با دستگیری عامل انتشار خشونت در فضای مجازی، افزود: با بررسی های فنی و پلیسی، متهم به هویت معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی و همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

این مسئول با بیان اینکه پلیس هرگونه هنجارشکنی در فضای مجازی را به صورت شبانه روزی رصد و پایش می کند، تصریح کرد: قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی جرم بوده و قاطعانه با مجرمان برخورد قانونی خواهد شد.

رییس پلیس فتای استان زنجان با تاکید بر اینکه با مخلان و ناامن کنندگان برخورد می شود، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و یا بروز هرگونه مشکل سریعاً موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل ترویج خشونت در فضای مجازی

دستگیری عامل ترویج خشونت در فضای مجازی