مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-07اقتصادي

صدور مجوز مرکز نوآوری و شتابدهی استان اردبیل


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل از صدور مجوز تأسیس مرکز نوآوری و شکوفایی با زمینه فعالیت «گیاهان دارویی و گردشگری» در این استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل از صدور مجوز تأسیس مرکز نوآوری و شکوفایی با زمینه فعالیت گیاهان دارویی و گردشگری در این استان خبر داد.

مهران اوچی اردبیلی با بیان این مطلب اظهار کرد: این مجوز در راستای عملیاتی کردن تفاهم نامه منعقد شده میان جهاد دانشگاهی و وزارت ورزش و جوانان و با پیگیری های صورت گرفته، از سوی سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان کشور صادر شد.

وی گفت: راه اندازی این مرکز به توسعه کسب و کارهای دانش محور و نیز شناسایی، نیازسنجی، آسیب شناسی، جذب، حمایت و راه اندازی ایده های کارآفرین با قابلیت تجاری سازی و اشتغال زایی و شتاب دهی به فعالیت های کسب و کارهای جوان و نوپا کمک شایانی خواهد کرد.

رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل، هدف از ایجاد مرکز نوآوری و شتابدهی را حمایت از جوانان علاقه مند و خلاق برای ارائه ایده های اثربخش عنوان و خاطرنشان کرد: این مرکز مشتاقانه در انتظار ثبت ایده های حوزه گیاهان دارویی و گردشگری است.

اوچی اردبیلی افزود: وجود رسانه های فرهنگی، علایق قلبی، حضور در فعالیت های نرم و فرهنگی و رغبت به راه اندازی کسب و کارهای مؤثر در حوزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز مرکز نوآوری و شتابدهی استان اردبیل

صدور مجوز مرکز نوآوری و شتابدهی استان اردبیل