مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-07پزشكي

حال وخیم کرونایی شهر یاسوج/ بی اعتنایی بازار گیاهان کوهی به کرونا


کرونا در کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج هر روز بی رحم تر می شود اما شاهد تجمعات کرونایی و شلوغی در مکان فروش گیاهان کوهی شهر یاسوج هستیم.

-  خبرگزاری فارس یاسوج؛ نسیم راوند_ طبق گزارش کمیته اپیدمیولوژی کووید 19 استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان های بویراحمد و دنا امروز به جمع شهرستان های قرمز کهگیلویه و گچساران پیوستند تا این استان روزهای سختی را پیش رو داشته باشد.

یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرمز شد و رییس دانشگاه علوم پزشکی و  بیمارستان شهید جلیل یاسوج از بروز فاجعه در صورت عدم همکاری مردم خبر دادند و زنگ خطر را به صدا درآوردند.

با این اوصاف و همچنین وضعیت کل کشور، مشخص می شود که سفر رفتن ها، تجمعات و دورهمی ها، مراسمات و عدم توجه به پروتکل ها و دستورالعمل ها آخر کار خودش را کرد و نتیجه اش وضعیت خطرناک کنونی و روزهای سخت و بحرانی آینده و احتمالا تعطیلی ها است.

  تنها توصیه مسئولان حوزه بهداشت و درمان در این شرایط بحرانی، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و عدم شرکت در مراسمات و تجمعات است.

اما شاید یکی از  مکان هایی که از آن غافل شده ایم محل فروش گیاهان کوهی فصل بهار واقع در چهار راه سینما قدیم شهر یاسوج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال وخیم کرونایی شهر یاسوج/ بی اعتنایی بازار گیاهان کوهی به کرونا

حال وخیم کرونایی شهر یاسوج/ بی اعتنایی بازار گیاهان کوهی به کرونا