مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 19:302021-04-06فرهنگي

سریال های نوروز با مخاطب چند چند بودند؟


تلویزیون در نوروزی که مردم به ماندن در خانه هایشان تشویق و ترغیب می شدند، چهار سریال را برای پخش انتخاب کرد که از این تعداد، دو سریال در ژانر طنز قرار داشتند؛ - ژانری که تجربه ها نشان داده است اگر درست تولید شود، بیش از هر موضوعی در جذب مخاطب موفق خواهد بود.

در روزهای اخیر مرکز تحقیقات صداوسیما نتایج یک گفت وگو با یک منتقد ، ایسنا به رسم معمولِ پایان یک مناسبت، به میان مخاطبان رفته است تا نظرات آنها را درباره برنامه های نوروزی سیما جویا شود.

در این نظرسنجی، اغلب مخاطبان سریال نون خ را بهترین و شادترین سریال تلویزیون دانسته و عنوان کرده اند که دوست دارند در ایام نوروز از تلویزیون سریال هایی با فضای شاد و طنز ببینند.

در نوروز 1400، چهار سریال از شبکه های سیما به روی آنتن رفتند؛ شبکه یک فصل سوم سریال کمدی نون خ را به روی آنتن برد و شبکه دو با پخش یک درام عاشقانه به نام همبازی سریال های سال جدیدش را آغاز کرد.

شبکه سه نیز برخلاف آنچه پیشتر اعلام شده بود که سریال طنز بوتیمار با بازی مرجانه گلچین و حمید لولایی را به روی آنتن می برد، فصل دوم سریال جاسوسی ـ امنیتی گاندو را پخش کرد که حاشیه های بسیاری هم به دنبال داشت .

شبکه پنج سیما هم سریال طنز نوروز رنگی با روایتی از یک خانواده مشهدی در دهه 60 را به روی آنتن برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال های نوروز با مخاطب چند چند بودند؟

سریال های نوروز با مخاطب چند چند بودند؟