مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 19:052021-04-06اقتصادي

ضرورت جلوگیری از تخلفات و خروج غیر مجاز مرغ از لرستان


استاندار لرستان بر ضرورت جلوگیری از تخلفات و خروج غیر مجاز مرغ از این استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان اظهار داشت: زحمات اعضای ستاد تنظیم بازار گرچه مردم با مشکلاتی از جمله مشکل مرغ مواجه شدند قابل تقدیر است زیرا نسبت به کل کشور مشکلات استان لرستان کمتر بود و ما توانستیم تا حدود زیادی کالاهای اساسی، میوه و… را در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان تأمین شده است افزود: در این جلسه برای ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شد و خوشبختانه روغن، برنج و شکر با نرخ مصوب دولتی و به اندازه کافی در اختیار استان قرار گرفته است.

استاندار لرستان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان جهاد کشاورزی در خصوص مرغ مصرفی استان گفت: مصرف استان لرستان در بالاترین شرایط از 140 تن بیشتر نخواهد رفت و ما توانایی این را داریم که روزانه حدود 170 تن مرغ را وارد بازار استان کنیم.

خادمی با بیان اینکه ما از نظر تولید، کشتار و توزیع مرغ مشکلی نداریم از عموم مردم، مرغداران، فروشندگان و… خواست تا با تعامل و همکاری در زمینه جلوگیری از تخلفات و خروج غیر مجاز مرغ از استان، احتکار و هر گونه سو استفاده دستگاه های نظارتی را یاری کنند و گزارش های مربوطه را به دستگاه های امنیتی و تعزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جلوگیری از تخلفات و خروج غیر مجاز مرغ از لرستان

ضرورت جلوگیری از تخلفات و خروج غیر مجاز مرغ از لرستان