مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 16:352021-04-06اقتصادي

کاهش محسوس وابستگی کهگیلویه و بویراحمد به گوشت مرغ


رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در 2 سال گذشته این استان در تولید گوشت مرغ پیشرفت های قابل توجهی داشته و برای خودکفایی در این کالای پرمصرف برنامه اجرایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج الیاس تاج الدینی طی بازدید از چند واحد مرغداری گفت: از بهمن ماه برای کنترل بازار در اواخر سال و ابتدای سال جدید، عملیات جوجه ریزی به موقع انجام شده و از همه ظرفیت های استان استفاده شده است.

  رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: واقعیت این است که تعداد واحدهای مرغداری و میزان تولید مرغ به اندازه نیاز مردم این استان نیست و ما در تولید مرغ به دیگر استان ها وابسته هستیم.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته با تولید گوشت مرغ این استان جهش قابل ملاحظه ای داشته است، افزود: با وجود این تلاش ها و افزایش تولید مرغ باز هم  بخشی از نیاز مرغ مصرفی این استان از بیرون تامین می شود.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در دو سال گذشته 29 واحد مرغداری به چرخه تولید برگشتند که تعدادی از آنها در همین چند ماه اخیر بوده است.

تاج الدینی از برنامه مدون سازمان جهاد کشاورزی برای راه اندازی حداقل 20 واحد پرورش مرغ خبر داد و تاکید کرد: در انجام این تعهد مهم حقیقتا استاندار، تیم اقتصادی او و مجموعه مدیران بانکی و اجرایی مرتبط ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس وابستگی کهگیلویه و بویراحمد به گوشت مرغ

کاهش محسوس وابستگی کهگیلویه و بویراحمد به گوشت مرغ