مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 14:302021-04-06ورزشي

انتصاب عجیب بعدی عزیزی خادم در راه است؛ یک محروم کمیته اخلاق!


عزیزی خادم قلم به دست گرفته و به عنوان رییس فدراسیون فوتبال این حق را دارد تا تغییرات اساسی در ترکیب مدیران و کارکنان این نهاد ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، اما از دیروز فدراسیون فوتبال در پی انتصاب مجتبی خورشیدی به سمت سرپرست یا همان مدیر تیم ملی بزرگسالان ایران ، به شدت هدف انتقاد کارشناسان و رسانه ها قرار گرفته است.

برخی منتقدان حتی کار را فراتر برده و این انتصاب عجیب و باورنکردنی را به برخی مسائل از جمله ارتباط یکی از جادوگران فوتبال مرتبط دانسته اند.

با اینحال برخی تحرکات و اتفاقات در شبکه های اجتماعی نشان می دهد انتصاب یک مربی درجه دو به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان، آخرین اقدام و تصمیم عجیب و غیرمنتظره عزیزی خادم نخواهد بود و این رویه با ورود یک چهره محروم از سوی کمیته اخلاق، ابعاد تازه ای خواهد یافت.

شواهد در این زمینه هم نشانگر برخی صحنه آرایی ها برای ورود معاون سابق و پرحاشیه استقلال به فدراسیون فوتبال است.

علی خطیر که در ماجرای شکایت تراکتور به کمیته اخلاق برسر تبانی برخی عناصر داخلی با وکیل خارجی در پرونده های شکایت فیفا ، با حکم این مرجع قضایی فوتبال تعلیق و محروم شده بود ، حالا بعداز ناکامی در رسیدن به صندلی دبیرکلی، زمینه رسیدن به معاونت دبیرکل را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب عجیب بعدی عزیزی خادم در راه است؛ یک محروم کمیته اخلاق!

انتصاب عجیب بعدی عزیزی خادم در راه است؛ یک محروم کمیته اخلاق!