مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-06پزشكي

ظرفیت بیمارستان سوم شعبان دماوند تکمیل شد/ بستری 41 مورد بیمار کرونایی


رییس بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند با اشاره به بستری 41 مورد بیمار کرونایی، گفت: با توجه به وضعیت کرونا، ظرفیت بیمارستان سوم شعبان دماوند از نظر بستری بیماران تکمیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، مسعود مسلمی فرد رییس بیمارستان سوم شعبان دماوند پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر این که ما در ابتدای بحران در بیمارستان سوم شعبان موجود بود که با مساعدت فرماندار دماوند در خصوص تجهیزات و امکانات درمانی، در حال حاضر 135 کپسول اکسیژن داریم همچنین دستگاه اکسیژن ساز جدید نیز در بیمارستان سوم شعبان دماوند نصب شده است.

وی در ادامه گفت: در خصوص داروهای بیماران کرونایی، ما آنچه که در پروتکل وزارت بهداشت مشخص شده در بیمارستان تهیه می کنیم، اما برخی از موارد، داروی خارج از پروتکل های مذکور است که تهیه آن بر عهده بیمارستان نیست.

رییس بیمارستان سوم شعبان دماوند خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کرونا، ظرفیت بیمارستان سوم شعبان دماوند از نظر بستری بیماران تکمیل است؛ در حال حاضر با وجود بیماران عادی در سایر بخش ها، علاوه بر 3 مورد بیمار در بخش اورژانس، 41 مورد بیمار کرونایی در بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بیمارستان سوم شعبان دماوند تکمیل شد/ بستری 41 مورد بیمار کرونایی

ظرفیت بیمارستان سوم شعبان دماوند تکمیل شد/ بستری 41 مورد بیمار کرونایی