مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 10:102021-04-06پزشكي

نگرانی از ازدحام جمعیت در مرکز خدمات جامع سلامت «دیباج»/ خطر ابتلا به کرونا


مدیر شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از ازدحام جمعیت در مرکز خدمات جامع سلامت «دیباج» ابراز نگرانی کرد و گفت: افراد به نزدیک ترین مرکز محل سکونت خود مراجعه کنند که تمام خدمات آنجا هم ارائه می شود.

- مرضیه ارجمندیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تعداد مراجعات مردم به مرکز خدمات جامع سلامت دیباج افزایش چشمگیری داشته است اظهار کرد: پیک مراجعات سرپایی بیماران مبتلا و مشکوک به خطر ابتلای کرونا را به همراه دارد و امکان آلودگی مراجعان وجود خواهد داشت.

ارجمندیان با تاکید به اینکه افراد باید به نزدیک ترین مرکز محل سکونت خود مراجعه کنند که در حال حاضر پنج مرکز منتخب در همدان فعال است افزود: مدرس، ولیعصر(عج)، امام حسین(ع)، شهرک مدنی نیز مانند دیباج خدمات ارائه می دهند و افراد می توانند به این مراکز مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه در مراکز سلامت تست رپید انجام می شود و افراد می توانند به نزدیک ترین مرکز محل سکونت خود مراجعه کنند و کار انجام گیرد گفت: دیباج خدمات بهتر و بیشتری از سایر مراکز ارائه نمی کند و افراد می توانند با مراجعه به سایر مراکز سلامت خود را تظمین کنند و ما نیز با آرامش بیشتری بتوانیم خدمات ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از ازدحام جمعیت در مرکز خدمات جامع سلامت «دیباج»/ خطر ابتلا به کرونا

نگرانی از ازدحام جمعیت در مرکز خدمات جامع سلامت «دیباج»/ خطر ابتلا به کرونا