مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-06اقتصادي

دفاتر گردشگری؛ صنفی ورشکسته


رییس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های خدمات گردشگری خراسان شمالی گفت: در حال حاضر صنف دفاتر گردشگری یک صنف ورشکسته است.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های خدمات گردشگری خراسان شمالی گفت: در حال حاضر صنف دفاتر گردشگری یک صنف ورشکسته است.

حسن سدیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر دفاتر خدمات گردشگری با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کند، افزود: تنها عاملی که موجب شده تا این دفاتر به کار خود ادامه دهند، علاقه ای است که نسبت به این حرفه وجود دارد.

وی با بیان اینکه قیمت بالای ارز و کرونا مشکل شرکت های خدمات گردشگری هستند، ادامه داد: گرانی ارز موجب شد که سفر از سبد خانوار حذف و یا بسیار کم شود و همین عامل ضربه بزرگی را به این شرکت ها وارد کرد.

سدیدی اظهارکرد: ویروس کرونا در سال گذشته موجب شد تا شرکت های خدمات گردشگری تعطیل شوند اما این شرکت چند سالی برای آموزش نیروی انسانی هزینه کردند تا افراد متخصص را تربیت کنند و با شیوع ویروس کرونا مجبور شدیم تا حدود 40 درصد از آن ها را با سرمایه خود حفظ کنیم.

وی با تصریح بر اینکه اما همچنان کرونا پابرجا است و حمایت های چندانی از این شرکت ها برای ادامه فعالیت نشد، بیان کرد: دو وام 12 درصد با دوره تنفس شش ماهه به شرکت های خدمات گردشگری پرداخت شد که دوره تنفس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر گردشگری؛ صنفی ورشکسته

دفاتر گردشگری؛ صنفی ورشکسته