مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-06سياسي

مراسم «صبح خاطره» در گلزار شهدای رشت برگزار می شود


معاون فرهنگی حوزه هنری گیلان با اشاره به برگزاری مراسم مراسم «صبح خاطره» در گلزار شهدای رشت، گفت: پژوهشگران تاریخ شفاهی و رزمندگان در این مراسم خاطرگویی می کنند.

- رشت- معاون فرهنگی حوزه هنری گیلان با اشاره به برگزاری مراسم مراسم صبح خاطره در گلزار شهدای رشت، گفت: پژوهشگران تاریخ شفاهی و رزمندگان در این مراسم خاطرگویی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد پرحلم پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب هنرمندان در آثار خود محتوای متفاوتی خلق کردند که با مفهوم انقلاب گره خورده بود، اظهار کرد: ویژگی دیگر خواهی هنر انقلاب اسلامی آن را با سایر هنرها متفاوت می کند.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان پس از دفاع مقدس هنر انقلابی خود را به نوعی دیگر نشان دادند، افزود: روز شهادت شهید آوینی به عنوان روز هنر انقلاب نامگذاری شده و حوزه هنری متولی اجرای برنامه های هفته هنر انقلاب است.

معاون فرهنگی حوزه هنری گیلان از انتشار سه کتاب در هفته انقلاب خبر داد و بیان کرد: کتاب خاطرات حاج حمید کامران زاده از معدود کارهایی است که به اتفاقاتی که پس از انقلاب در گیلان افتاده، می پردازد.

پرحلم با بیان اینکه کتاب تکاور ویژه، خاطرات شهید ویژه نواز نیز در هفته هنر انقلاب رونمایی می شود، عنوان کرد: این شهید در مقاوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم «صبح خاطره» در گلزار شهدای رشت برگزار می شود

مراسم «صبح خاطره» در گلزار شهدای رشت برگزار می شود