مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-06سياسي

محبی: با رجوع به وصیت نامه شهدا میزان تقرب عملکرد خود را به آنها مقایسه کنیم


یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خطاب به روسای سه قوه عنوان کرد: کار سختی نیست تا با رجوع به وصیت نامه های شهدا پرتکرار ترین درخواست های آن عزیزان را مورد توجه قرار دهیم و سپس میزان تقرب عملکرد خود را با راه شهدا مقایسه کنیم.

- یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خطاب به روسای سه قوه عنوان کرد: کار سختی نیست تا با رجوع به وصیت نامه های شهدا پرتکرار ترین درخواست های آن عزیزان را مورد توجه قرار دهیم و سپس میزان تقرب عملکرد خود را با راه شهدا مقایسه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: امروز بر همگان روشن است که تنها راه برون رفت از مشکلات توجه ویژه به مولفه های قدرت داخلی است، مردم، شهدا و امامین انقلاب سه ضلع پیمان و عهد مسئولان قوای سه گانه در نظام جمهوری اسلامی هستند و همگی با میزان تقرب و تعهد به این سه ضلع ارزشمند سنجیده می شوند.

وی افزود: هر اعتمادی که از مردم فرو می ریزد و هر آرمانی که از شهدا مخدوش می گردد و هر رفتار و کرداری متباین با اندیشه ها و آموزه های امامین انقلاب در راستای تضعیف جبهه مقاومت و ایستادگی و تمدن سازی اسلامی و نهایتا تقویت جبهه جاهلیت مدرن، خلاف عهد و پیمان ما بر اساس میثاق نامه قانون اساسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبی: با رجوع به وصیت نامه شهدا میزان تقرب عملکرد خود را به آنها مقایسه کنیم

محبی: با رجوع به وصیت نامه شهدا میزان تقرب عملکرد خود را به آنها مقایسه کنیم