مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-06بين الملل

دستمالچیان: کودتا در اردن بحرانی ساختگی و برای انحراف افکار عمومی است


احمد دستمالچیان سفیر اسبق ایران در اردن در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص کودتای صورت گرفته در اردن گفت: از زمان طرح معامله قرن به دلیل آنکه اردن همواره متولی قدس شریف بوده است براساس بخشی از طرح معامله قرن بنا شد بخشی از فلسطینیان در .

- سفیر اسبق ایران در اردن گفت: به نظر می رسد سیستم حکومتی در اردن این بحران ساختگی را به وجود آورد تا اذهان عمومی در داخل و خارج این کشور معطوف به این کودتا شود و موضوعات اصلی به فراموشی سپرده شود.

احمد دستمالچیان سفیر اسبق ایران در اردن در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص کودتای صورت گرفته در اردن گفت: از زمان طرح معامله قرن به دلیل آنکه اردن همواره متولی قدس شریف بوده است براساس بخشی از طرح معامله قرن بنا شد بخشی از فلسطینیان در اردن مستقر شوند که ملک عبدالله پادشاه اردن به دلیل به خطر افتادن امنیت کشورش با این طرح مخالفت کرد و همین امر موجب تیره و تار شدن روابط اردن و اسراییل شد.

وی ادامه داد: این تیرگی روابط تا حدی بود که اخیرا به اوج خود رسید و نتانیاهو برای سفر به برخی کشور های حوزه خلیج فارس مثل عمان و امارات هواپیمای او مجوز عبور از اردن را دریافت نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمالچیان: کودتا در اردن بحرانی ساختگی و برای انحراف افکار عمومی است

دستمالچیان: کودتا در اردن بحرانی ساختگی و برای انحراف افکار عمومی است