مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 02:552021-04-05اقتصادي

امسال سال گوشت است یعنی چه؟!


یک دامدار داوودآبادی می گوید مروری بر شرایط بازار و وضعیت مرغ و گوشت و عوامل تاثیرگذر بر این دو کالای پرمصرف سبد خانوار نشان می دهد، که امسال سال بُرد دامداری ها، - ایسنا/مرکزی یک دامدار داوودآبادی می گوید مروری بر شرایط بازار و وضعیت مرغ و گوشت و عوامل تاثیرگذر بر این دو کالای پرمصرف سبد خانوار نشان می دهد، که امسال سال بُرد دامداری ها، یا بهتر بگوییم سال گوشت است، البته اما و اگرهایی هم در این زمینه وجود دارد.

مصطفی داوودآبادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: وضعیت قیمت گوشت کمی بهتر شده اما باید دست به دعا برداریم تا بارانی ببارد تا کشاورزی نیز رونق پیدا کند چراکه اگر کشاورزی رشد نکند باز هم در تامین علوفه دام با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی افزود: با توجه به کاهش تولید گوشت و افزایش نیاز مردم در سال جاری، شاهد افزایش قیمت در این حوزه خواهیم بود، امسال با توجه به افزایش قیمت مرغ و روی آوردن مردم به خرید گوشت، از ابتدای فروردین دلالان اقدام به خرید گوشت داشتند که این اقدام در سنوات گذشته بی نظیر بود.

این دامدار با بیان اینکه تعطیلی مجدد تالارها در این امر موثر خواهد بود تصریح کرد: این تعطیلی هرچند در این بازار و نوسانات بازار تاثیرگذار است اما کاهش چشمگیری در قیمت گوشت ایجاد نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال سال گوشت است یعنی چه؟!

امسال سال گوشت است یعنی چه؟!