مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 15:502021-04-05سياسي

تکذیب کوله بری زنان در کردستان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان وجود و فعالیت 150 زن کوله بر در مناطق مرزی استان و شهرستان مریوان را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ ابراهیم زارعی امروز در جلسه ساماندهی وضعیت معیشت زنان مرزنشین با بیان اینکه نبود مهارت و آموزش های کاربردی تأثیر زیادی در عدم اشتغال و کارآفرینی ایجاد می کند، اظهار داشت: آموزش ها و مهارت هایی که به افراد ارائه می شود باید کاربردی و تضمین کننده اشتغال پایدار باشد اما متأسفانه خلاف این امر، مایه عذاب شده است.

وی گفت: اگر اشتغال و یا یک کار تولیدی در مناطق مرزی و روستایی ایجاد می شود باید در ادامه به فکر بازاریابی و فروش آن نیز بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در واکنش به انعکاس خبر وجود 150 زن کوله بر در مناطق مرزی استان و شهرستان مریوان تصریح کرد: بنا به گزارشات موجود و تاکید فرماندار شهرستان مریوان، وجود چنین امری صحت ندارد و تنها ساخته و پرداخته رسانه های بیگانه است.

وی با بیان اینکه ما در هر صورت موظف به رسیدگی به وضعیت خانواده های نیازمند و زنان سرپرست خانوار بدون درآمدر در مناطق مرزی هستیم، گفت: طی دو هفته آینده نهادهای حمایتی و دستگاه هایی که در این خصوص مسئولیت دارند باید یک طرح کامل و جامع جهت ساماندهی معیشت زنانی که در مناطق مرزی زندگی می کنند ارائه و نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب کوله بری زنان در کردستان

تکذیب کوله بری زنان در کردستان