مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-05پزشكي

کاهش محدودیت ها موجب جولان کرونا در پل دخترشد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: کاهش اعمال محدودیت ها و عدم جدیت و نظارت دستگاه های متولی، موجب افزایش آمار کرونا و جولان این ویروس در پل دختر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، منصور کریمی فرد عصر امروز در جلسه شورای سلامت این شهرستان به تغییر وضعیت کنترل کنند.

وی بر جدیت در اعمال محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع کرونا در شهرستان تاکید کرد و از شبکه بهداشت خواست نسبت به تعطیلی رستوران های سطح شهر اقدام کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر افزود: با توجه به بررسی های انجام شده باشگاه های ورزشی سطح شهرستان پل دختر،هم چنان فعالیت می کنند و مکان های تفریحی مانند تالاب های یازده گانه نیز پذیرای حضور مردم از پیر و جوان هستند که این کار مقابله با کرونا را سخت تر می کند و نیاز به رصد و کنترل جدی دارد.

کریمی فرد یادآورشد: با توجه به جهش ویروس کرونا و خطرات آن، به ویژه از نظر گستردگی شیوع و تغییر تاثیرات سوء آن روی افراد مختلف، جا دارد جدیت بیشتری در مقابله با این ویروس در شهرستان اعمال شود.

وی از اصحاب رسانه این شهرستان خواست، این روزها برای آگاه سازی مردم ،با جدیت بیشتری به معرفی خطرات و عواقب شیوع کرونا بپردازند و آن را اطلاع رسانی کنند تا به فراموشی سپرده نشده و عادی انگاری موجب افزایش شیوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محدودیت ها موجب جولان کرونا در پل دخترشد

کاهش محدودیت ها موجب جولان کرونا در پل دخترشد