مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-05اقتصادي

سازندگان ایرانی تجهیزات فناوری پیشرفته صنعت پتروشیمی را بومی سازی کرده اند


مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تأکید کرد: بخش زیادی از تجهیزات با فناوری بالا که موردنیاز صنعت پتروشیمی هستند امروز در داخل کشور ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی به خوراک پتروشیمی تبدیل کند.

وی با اشاره به اینکه پروژه بهسازی و احداث تأسیسات جمع آوری گازهای مشعل حدود یک میلیارد یورو هزینه دارد که ازسوی هلدینگ خلیج فارس تأمین می شود، افزود: امروز ساخت بخش هایی از این پروژه با صنعتگران داخلی امضا شد که این نشان می دهد بخش زیادی از تجهیزات با فناوری بالای صنعت پتروشیمی در داخل کشور ساخته می شود.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس ادامه داد: با اجرای پروژه های جمع آوری گازهای مشعل، بخش زیادی از گازهای همراه نفت که در خوزستان می سوزد، به خوراک با ارزش پتروشیمی تبدیل می شود.

ربیعی گفت: بیدبلند خلیج فارس مسئولیت جمع آوری روزانه 590 میلیون فوت مکعب گازهای همراه نفت را به عهده دارد که افزون بر جلوگیری از گازسوزی، آن را به خوراک صنعت پتروشیمی تبدیل می کند و می تواند به صادرات و تبدیل به محصولات با ارزش تر در صنایع پایین دستی منجر شود.

در ادامه محمود امین نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در آیین امضای سه قرارداد ساخت تجهیزات جمع آوری گازهای مشعل اظهار داشت:  27 طرح در طرح بهسازی و احداث تاسیسات جمع آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازندگان ایرانی تجهیزات فناوری پیشرفته صنعت پتروشیمی را بومی سازی کرده اند

سازندگان ایرانی تجهیزات فناوری پیشرفته صنعت پتروشیمی را بومی سازی کرده اند