مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-05فرهنگي

روایتی صریح از کودکان کار در «به اضافه مستند»


جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با روایتی صریح از کودکان کار و معضلات ناشی از این آسیب اجتماعی روی آنتن شبکه مستند می رود.

- جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی به اضافه مستند با روایتی صریح از کودکان کار و معضلات ناشی از این آسیب اجتماعی روی آنتن شبکه مستند می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، بیست و یکمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی به اضافه مستند با پخش و بررسی مستند پشت شیشه به کارگردانی صابر الله دادیان روی آنتن شبکه مستند می رود.

مستند پشت شیشه یکی از قسمت های مجموعه مستند نامکان است که به آسیب ها و مسائل اجتماعی حاشیه نشینی در کلان شهرهای تهران و مشهد می پردازد.

مستند پشت شیشه روایتی صریح از کودکان کار و معضلات آنها است و مشکلات ناشی از این آسیب اجتماعی را به صورت جدی مورد نقد و بررسی قرار داده است.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور امیرحسین قاسمی فعال اجتماعی و حبیب الله مسعودی فرید برگزار می شود و ابعاد مختلفی از آسیب های اجتماعی و معضل کودکان کار مورد بررسی قرار می گیرد.

این قسمت از برنامه به اضافه مستند روز سه شنبه 17 فروردین ساعت 20 از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه 18 فروردین ساعت 9 و جمعه 20 اسفند ساعت 14 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی صریح از کودکان کار در «به اضافه مستند»

روایتی صریح از کودکان کار در «به اضافه مستند»