مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-05سياسي

رتبه سوم قم از نظر سرانه فضای سبز در کشور/تلاش برای دستیابی به سرانه 26 مترمربعی


شهردار قم با بیان اینکه بسیاری از مجموعه های فعال و پویا در قم، مالیات بر ارزش افزوده خود را به تهران می پردازند، گفت: امیدواریم با جذب این مالیات بتوانیم برای مردم قم پیشرفت و آبادانی بیشتری را رقم بزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد ظهر امروز در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت و نماینده ولی فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه سال گذشته، سال بسیار پر تلاطم و پر حادثه بود، اظهار کرد: با وجود همه سختی ها سالی پر شکوه را در شهرداری قم سپری کردیم و طبق برنامه در سال آخر برنامه 1400 به پیشرفت ‎های قابل توجه رسیدیم.

وی اضافه کرد: سال گذشته 899 پروژه را به بهره برداری رساندیم و در حوزه سرمایه گذاری پنج هزار و 500 میلیارد تومان پروژه در حوزه های مختلف فرهنگی، عمرانی، خدماتی و شهرسازی رقم زده شده است.

شهردار قم از فعالیت های فرهنگی شهرداری یاد کرد و ضمن تقدیر از حمایت های آیت الله سعیدی گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری قم با رقم سه هزار و 400 میلیارد تومان به شورای اسلامی شهر قم تقدیم و در نهایت سه هزار و 62 میلیارد تومان بودجه تصویب شد که امیدواریم با این بودجه بتوانیم حرکت های مورد نظر را در شهرداری قم رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه سوم قم از نظر سرانه فضای سبز در کشور/تلاش برای دستیابی به سرانه 26 مترمربعی

رتبه سوم قم از نظر سرانه فضای سبز در کشور/تلاش برای دستیابی به سرانه 26 مترمربعی