مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-05سياسي

از پایان نامه با موضوع مبارزه با اعتیاد حمایت می کنیم


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: این ستاد از پایان نامه های دانشجویی با موضوع مبارزه با عرضه و کاهش تقاضای مواد مخدر حمایت مادی و معنوی می کند.

- ایسنا/فارس دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: این ستاد از پایان نامه های دانشجویی با موضوع مبارزه با عرضه و کاهش تقاضای مواد مخدر حمایت مادی و معنوی می کند.

سلیمان کرمی افزود: یکصد و هفتاد و نه عنوان اولویت مصوب پایان نامه های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از سوی دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری برای سال 1400 تعیین و ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد مبارزه با موادمخدر فارساو افزود: عناوین پیشنهادی شامل عرصه های مختلف مبارزه با مواد مخدر از جمله فرهنگی و پیشگیری، درمان و حمایت های اجتماعی، توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد و.

است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس با اشاره به افزایش حمایت مادی ستاد مبارزه با مواد مخدر از پایان نامه های دانشجویی گفت: بهره گیری از تحقیقات، پژوهش ها و پایان نامه های دانشجویی مرتبط با مبارزه با مواد مخدر برای حل بهتر مسائل اجتماعی و نیز گسترش تعاملات با دانشگاه ها و مراکز علمی از اولویت های مهم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پایان نامه با موضوع مبارزه با اعتیاد حمایت می کنیم

از پایان نامه با موضوع مبارزه با اعتیاد حمایت می کنیم