مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-05اقتصادي

شرکت های ایرانی از ابرقدرت های توربین ساز در دنیا جلوترند


وزیر نفت با بیان اینکه امروز ما از سازندگان نفت می خواهیم برای ما تجهیزات بسازند، گفت: دیگر بدین صورت نیست که آنها از ما بخواهند، بلکه ما از آنها تقاضا داریم چنانکه شرکت های ایرانی از ابرقدرت های توربین ساز در دنیا از لحاظ تکنولوژی جلوتر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بیژن زنگنه وزیر نفت در آیین امضای قراردادهای ساخت 24 دستگاه الکتروکمپرسور با سازندگان داخلی گفت: امسال با توجه به شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، در این باره اتخاذ شده است که به شرکت ها ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: امضای قراردادهای ساخت 24 دستگاه الکتروکمپرسور با سازندگان داخلی به عنوان بخشی از اقدامات وزارت نفت برای پشتیبانی از تولید داخل انجام می شود.

البته طرح جمع آوری و انتقال گازهای همراه میادین نفتی به پالایشگاه بیدبلند و تأسیسات مارون در گذشته شروع شده بود و امروز از بخشی از برکات طرح یک میلیارد دلاری بیدبلند رونمایی می شود که آن مربوط به ساخت داخل الکتروکمپرسورها است.

*برنامه وزارت نفت این بود که تا پایان 1400 هیچ گاز همراهی در مشعل ها نسوزد زنگنه گفت: بنده همیشه از سوختن گازهای همراه میادین نفتی ناراحت بودم در بازدیدی که سال 51 برای اولین بار از اهواز داشتم همیشه به گازهای مشعلی که در حال سوختن بودن توجه می کردم و دغدغه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های ایرانی از ابرقدرت های توربین ساز در دنیا جلوترند

شرکت های ایرانی از ابرقدرت های توربین ساز در دنیا جلوترند