مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-05ورزشي

انتقاد حسین رضازاده از شرایط وزنه برداری ایران


رییس سابق فدراسیون وزنه برداری ایران گفت: المپیک جای ارزیابی و شانس نیست و هرکس رکورد بهتری داشته باشد واضح است که موفق خواهد بود.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ شیوع ویروس کرونا باعث شد وزنه برداری ایران مانند بسیاری از رشته ها سال کم فراز و نشیبی را سپری کند.

مهم ترین اتفاقات این رشته در سال گذشته لغو چهارمین دوره جام بین المللی فجر، انتخاب سعید علی حسینی به عنوان سرمربی تیم های ملی پایه و کاندیدا شدن چهارنفر برای حضور در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری بود.

حسین رضا زاده ریاست سابق فدراسیون وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس در خصوص شرایط این رشته در سال 1399 اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مسابقات بین المللی برگزار نشد اما فدراسیون لیگ برتر را برگزار کرد که کارشناسان گفتند در حد و اندازه لیگ برتر نبود.

تیم هایی که قبلا آمده بودند به خاطر عدم پخش مسابقات دیگر شرکت نکردند.

امسال سال المپیک است و وزنه برداری باید در همین فروردین ماه در مسابقات ازبکستان شرکت کند که دو سهمیه المپیک را کسب کنیم تا مردادماه در این رقابت مهم خوشرنگ ترین مدال را برای کاروان ورزشی ایران به دست بیاوریم.

او با اشاره به عملکرد فدراسیون وزنه برداری در سالی که گذشت گفت: وزنه بردارانی که قرار است در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کنند کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حسین رضازاده از شرایط وزنه برداری ایران

انتقاد حسین رضازاده از شرایط وزنه برداری ایران