مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-05سياسي

تحریم، رفع تحریم و پیروز انتخابات


اصولگرایان معتقدند اصلاح طلبان و تیم جدید امریکا دنبال رفع تحریم قطره ای – مقطعی هستند تا ثمره آنان، پیروزی رقیب ما در انتخابات باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، دکتر معتقد است اصولگرایان با رفع تحریم نگران شکست هستند.

روی دیگر سکه این خواهد شد که رفع تحریم باعث پیروزی ما می شود و سؤالی که بدون پاسخ می ماند، این است که چرا رأی رفع تحریم به شما تعلق می گیرد؟ چرا رفع تحریم مال شماست؟ مگر ملت بین شما و تحریم کنندگان پیوندی می بینند؟ نتیجه اینکه اگر رفع تحریم را موجب پیروزی اصلاح طلبان تحلیل کنیم و کنند (گزاره دوم) فضا بسیار پیچیده خواهد شد.

معنی آن این خواهد بود که غرب با محوریت امریکا درصدد تأثیرگذاری بر انتخابات ایران است و عده ای روی آن به عنوان آورده انتخاباتی حساب باز کرده اند.

این دو گزاره، مدل مفهومی دیگری که به ذهن متبادر می کند، این است که برای دموکرات ها، دو جریان سیاسی درون ایران متفاوت هستند.

در حالی که برای جمهوریخواهان چنین نبود.

پمپئو با صراحت در لس آنجلس اعلام کرد بین قاسم سلیمانی، ظریف و روحانی فرقی نیست، اما اکنون چنین تحلیلی اتهام همسویی، سمپاتی و غربگرایی به یک جناح می زند و درمقابل جناح دیگر اتهام دیگری می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم، رفع تحریم و پیروز انتخابات

تحریم، رفع تحریم و پیروز انتخابات